Scheepens ontwikkelt SPAR inruilweek

03-09-2015 (22:33) - Marketing

21.10 uur - Van 3 tot en met 9 september is het inruilweek bij SPAR. In deze periode ruilen klanten hun lege verpakkingen van een A-merk of ander huismerk in tegen een gratis product van het SPAR Huismerk. Scheepens tekende voor het idee en de uitvoering.


Gedurende de actieperiode kunnen er per klant maximaal 3 producten ingeruild worden voor SPAR huismerk producten. Het gaat om een selectie van producten variërend van pindakaas tot koffiepads. Alleen hetzelfde soort product van een A-merk of ander huismerk kan ingeruild worden tegen hetzelfde soort SPAR huismerk.


De SPAR inruilweek wordt niet alleen in de winkels en in de omgeving daarvan onder de aandacht gebracht, maar krijgt een extra duwtje via een landelijke campagne online en op radio. Online is een video zichtbaar en de radiospot is te horen op onder andere  Skyradio en op een mix van regionale zenders. Daarnaast zullen de lokale ondernemers hun klanten oproepen om lege verpakkingen te komen inleveren in de SPAR winkel.


Bureaus

Media

Economisch