Spectacles primeur voor Toyota Nederland

02-02-2017 (16:40) - Marketing

Op 2 februari vond het lifestyle event van de nieuwe Toyota C-HR plaats in Londen. Toyota Nederland nam influencer agency 3sixtyfive in de arm om verschillende influencers te selecteren en een campagne te ontwikkelen. Een speciale rol is weggelegd voor de Snapchat Spectacles, waardoor fans van Laura Ponticorvo het event van zeer dichtbij kunnen meemaken. Toyota pakt hiermee de primeur en heeft als eerste automerk ter wereld een campagne met de videobril van Snapchat.


Een mix van lifestyle en fashion influencers vertrok donderdag naar London om het event van Toyota bij te wonen. Één van de Nederlandse influencers is Laura Ponticorvo, die haar fans een unieke ervaring biedt via Snapchat. Via de Spectacles worden 10-30 seconden durende video's naar haar Snapchat account gestuurd. Fans kunnen zo uit eerste hand alles meemaken, precies zoals Laura het beleeft.


In november introduceerde Snapchat haar Spectacles in de U.S.. Eerder deze maand meldde L'Oréal Paris één van de eerste merken te zijn die de Spectacles gebruikte in een campagne rondom de Golden Globe Awards. Toyota heeft nu de primeur om als eerste automerk ter wereld de Spectacles in te zetten tijdens het lifestyle event van de C-HR.


Naast Laura Ponticorvo, zijn Kay Nambiar, Notre Vue en Manners Magazine verslag uitbrengen, opgevolgd door een activatie voor de echte Toyota fans. Tijdens het event zelf is het dus mogelijk om via het Snapchat account van Laura Ponticorvo mee te kijken.


Bureaus

Media

Economisch