Spotify klaar voor ADE 2015

07-10-2015 (17:45) - Marketing

16.55 uur - Van 14 tot en met 18 oktober staat Amsterdam in het teken van het Amsterdam Dance Event (ADE), 's werelds grootste evenement en conferentie voor elektronische dance muziek.
 
Vandaag lanceert ADE in samenwerking met Spotify een nieuwe geïntegreerde functionaliteit. Hierdoor krijgt de bezoeker in combinatie met zijn Spotify account de beste ervaring van het omvangrijke ADE aanbod. De diverse functies zijn via desktop, mobiel of via de nieuwe ADE app te gebruiken.
 
Tijdens het Amsterdam Dance Event, een initiatief van Buma, treden ruim 2.000 artiesten op, bij 340 evenementen, verspreid over meer dan 100 locaties. Met de nieuwe Spotify-integraties op het ADE platform is het voor bezoekers nu gemakkelijker dan ooit om door het veelomvattende programma te navigeren. De toepassing creëert een persoonlijk programma op basis Spotify-luistergedrag.
 
De ADE app is beschikbaar voor IOS en Android en biedt nog meer mogelijkheden. Op basis van Spotify-afspeellijsten en eerder beluisterde artiesten krijgt de bezoeker inzicht in, waar en wanneer zijn favoriete artiesten optreden. Daarnaast geeft de app suggesties voor programma-onderdelen, gebaseerd op de Spotify-voorkeuren van de gebruiker.  

Bureaus

Media

Economisch