Superga lanceert collaboration met Duitse blogger Caro Daur

13-06-2017 (16:15) - Marketing

Het schoenenmerk Superga is een nieuwe samenwerking aangegaan met Caro Daur om het merk een eigen twist te geven. Als allereerste bekende en invloedrijke modeblogger van Duitse komaf mocht Caro Daur naar de Superga Headquarters in Turijn komen om haar eigen schoenen te ontwerpen.
 

Lina Tesch

Het resultaat is een collectie van drie verschillende paren gemaakt van lakleer. De collectie bestaat uit een beige en witte classic Superga 2750 en een witte platform. Voor de campagnebeelden is de blogger met de bekende fotografe Lina Tesch naar de woestijn rondom LA afgereisd om de perfecte setting te creëren.
 

limited

Eerder  hebben namen als The Row, Rita Ora, Versace, Scotch en Soda, fashionblogger & stylist Lizzy van der Ligt en Alexa Chung een limited collectie uitgebracht.
 

Superga x Caro Daur zal vanaf 4 juli verkrijgbaar zijn via www.superga.nl 

Bureaus

Media

Economisch