Transcom wint Juryprijs van Nationale Klantcontact Week 2016

12-02-2016 (11:14) - Marketing

Transcom is de trotse winnaar van de Juryprijs van de Nationale Klantcontact Week 2016. De focus op de verbinding met haar medewerkers viel de jury het meest op. Onder het thema ‘Liefde voor het Vak’ organiseerde Transcom verschillende activiteiten om zo de focus te leggen op de Klantcontact specialisten.
 
Zo werden er onder andere 1000 rozen uitgedeeld met een persoonlijk bericht van de directeur, was het gehele kantoor versierd met hartjes vol met positieve teksten geschreven door collega's en liep één van de marketeers de hele week rond in een met hartjes bedekt pak.

teamleiders opleiden 
Naast deze speciale activiteiten blonk Transcom ook uit in de activiteiten die buiten de Nationale Klantcontact Week worden georganiseerd. Zo is er een Fun Team en een Top Opleidingsprogramma om teamleiders op te leiden. 
 

De Nationale Klantcontact Week is een initiatief van de CCMA en FINTREX en wordt jaarlijks georganiseerd om het vak klantcontact specialist de extra aandacht te geven. Tijdens de Nationale Klantcontact Week 2016 stond het thema ”Liefde voor het vak” centraal. 


Bureaus

Media

Economisch