TV commercial van Defensie behaalt tweede plek op wereld ranglijst

28-04-2017 (15:27) - Marketing

Het ministerie van Defensie mocht gisteren tijdens het World Employer Branding Day congres in Boedapest, Hongarije, de Global Employer Branding Award in ontvangst nemen voor haar recente TV commercial ‘Defensie. Je moet het maar kunnen’. Uit inzendingen over de hele wereld werd de Defensie employer branding video als een na beste bekroond met een Global Employer Branding Award. 

De Global Employer Branding Award is bedoeld om het belang van video in arbeidsmarktcommunicatie te onderstrepen en hierbij wereldwijd kwaliteit te herkennen en te erkennen. Het aantrekken van talent is de afgelopen jaren lastiger en complexer geworden. De mate waarop kandidaten een organisatie beoordelen als een 'great place to work' bepaalt het uiteindelijke succes van werving. De jury oordeelde dat Defensie op een zeer relevante manier gebruik heeft gemaakt van video op een manier die de doelgroep raakt.  

Militairen bij Defensie zetten zich wereldwijd in voor vrede en veiligheid. In de commercial wordt getoond wat een baan bij Defensie zo uniek maakt en hoe je met dit werk echt het verschil kan maken voor anderen. De commercial werd in opdracht van Defensie bedacht en ontwikkeld door communicatieadviesbureau Steam in Amsterdam.


Bureaus

Media

Economisch