Van Lanschot Kempen in het nieuw dankzij KesselsKramer en Poort80

19-07-2017 (13:52) - Marketing

Sinds kort is Van Lanschot Kempen de nieuwe naam voor de moeder van de merken Van Lanschot, Kempen en Evi. Eerder ontwikkelde KesselsKramer al een nieuwe positionering en huisstijl voor Kempen, en nu is dit dus ook voor moederbedrijf Van Lanschot Kempen het geval. De nieuwe website werd ontwikkeld in samenwerking met met Poort80
 

reflectie op de toekomst

Op basis van de positionering ‘Gespecialiseerd in de toekomst sinds 1737’ heeft KesselsKramer samen met fotograaf Bert Teunnisen een serie beelden ontwikkeld die te zien is op onder andere de  nieuwe website, in on- en offline uitingen, het jaarverslag en in interne communicatie. De beelden symboliseren Van Lanschot Kempen’s reflectie op de toekomst op basis van eeuwenlange ervaring. Voor de beelden heeft Bert Teunissen met een levensgrote spiegel in de vorm van het nieuwe beeldmerk een tour door verschillende landen gemaakt, op zoek naar geschikte locaties.


Bureaus

Media

Economisch