VEED festival 2017 wil het ADE voor YouTube community worden

22-09-2016 (20:27) - Marketing

Vandaag is de kaartverkoop voor VEED Festival 2017 van start gegaan. Deze editie duurt in plaats van twee dagen maar maar liefst vier dagen. Nieuwe samenwerkingen zoals de samenwerking met Vidcon en de ondersteuning van de Gemeente Amsterdam zorgen er voor dat het festival naar een volgend niveau wordt getild.
 
derde editie
Drie jaar geleden hadden de organisatoren van VEED een idee; het organiseren van een online video festival met de charme van Cannes film festival en de fun van Amsterdam Dance Event. Na twee succesvolle eerdere edities vindt het dit jaar niet alleen plaats op het Westergasterrein, maar zijn er ook meerdere nieuwe locaties toegevoegd aan het programma. In 2017 kunnen fans weer hun favoriete YouTuber zien optreden en ontmoeten zoals Dylan Haegens, Beautynezz, Gio de Latooy, Monica Geuze en de Cinemates.
 
Let’s Collab
De Gemeente Amsterdam omarmt het festival en steeds meer andere bedrijven kloppen aan voor een samenwerking. Omar Kbiri, Founding Partner VEED festival: 'Door onder andere samen te werken met een partner als Vidcon brengen wij de marketeers, storytellers en creatieven in contact met internationale contentmakers.'

Bureaus

Media

Economisch