Vrumona en Naturalicious starten samenwerking

27-07-2016 (12:23) - Marketing

Hi-Tech health company Naturalicious® en frisdrankfabrikant- en leverancier Vrumona gaan samenwerken om een breed publiek te voorzien van een innovatieve reeks gezonde cold pressed groente- en fruit juices met de merknaam Naturalicious®. De bedrijven tekenden een exclusieve overeenkomst voor minimaal 5 jaar.
 
rage
De zogenaamde cold pressed juices zijn een ware rage aan het worden onder iedereen die er een gezonde levensstijl op na houdt. Hi-Tech health company Naturalicious® is innovator op het gebied van gezonde en functionele cold-pressed groente- en fruit juices en natuurlijke snacks. Naturalicious® heeft de juices die in juice bars zo populair zijn doorontwikkeld en door middel van ‘speciale high pressure’ technologie (HPP) geschikt gemaakt om te bottelen. Deze technologie maakt het mogelijk om alle gezonde ingrediënten te behouden en de bacteriën die bederf veroorzaken onschadelijk te maken. Doorgaans wordt pasteurisatie (verhitting) gebruikt om groente- en fruit juices langere tijd goed te houden, maar daarbij gaan veel van de gezonde voedingswaarden van de juices verloren. Dat is bij de juices van Naturalicious® niet het geval. 
 
landelijke uitrol
Michel van den Bergh, co-founder en CEO van Naturalicious®: ;Onze producten zijn niet alleen High-Tech maar vooral natuurlijk en gezond, zonder chemische toevoegingen en gericht op specifieke kwaliteiten, zoals bijvoorbeeld detoxing, vitaliteit en ‘cleansing’. We zijn een multi-channel bedrijf dat snel wil groeien en verkopen onze producten via shop-in-shops, traditionele winkels, drankendistributie, catering en natuurlijk online kanalen. Op het gebied van distributie is Vrumona door haar grote netwerk en trackrecord de ultieme partner om ons te helpen de beoogde groei te realiseren.'
 
Tabe Ydo, partner en CMO van Naturalicious®: ;Iedereen moet de superkrachten die groente en fruit bevatten kunnen kopen. Vrumona heeft de kennis en expertise in huis om optimaal invulling te geven aan ons concept. Door het enorme distributienetwerk van Vrumona is Naturalicious® straks verkrijgbaar op een groot aantal plaatsen in Nederland. Niet alleen in supermarkten en bij andere retailers, maar onder andere ook in sportkantines en ziekenhuizen.'
 
onderscheidende productlijn
Lieke Westendorp, Directeur Out of Home van Vrumona: 'Voortbordurend op onze overtuiging om de Nederlandse consument gezonder te laten drinken, zijn we buiten Vrumona op zoek gegaan naar partners die dit samen met ons nog verder kunnen versnellen. Nog geen twee maanden geleden kwamen wij in contact met Naturalicious® dat als een van de weinigen een gevarieerde en onderscheidende productlijn aanbiedt. Ook kwamen we erachter dat onze toekomstvisie op de markt voor gezondere, verse sappen nagenoeg identiek is. In Naturalicious® vinden wij een innovatieve en dynamische partner die het ondernemende karakter van Vrumona versterkt.'


v.l.n.r.: Gijs van der Loo (Vrumona), Michel van den Bergh (Naturalicious®), Lieke Westendorp (Vrumona), Tabe Ydo (Naturalicious®), Marc Josephus Jitta (Vrumona)
 

Bureaus

Media

Economisch