Webwarenhuis fonQ legt meer nadruk op echte beleving

02-09-2015 (19:08) - Marketing

11.47 uur - Met een vernieuwde Inspiratie Showroom wil webwarenhuis fonQ meer autoriteit claimen op het gebied van interieur en design. Het webwarenhuis legt nu meer focus dan voorheen op beleving en inspiratie.

Op een oppervlakte van 650m² zijn in Utrecht diverse stijlstudio's gecreëerd, waarin een selectie van het assortiment van ruim 40.000 producten is gepresenteerd.

Naast het fysieke punt voor het ophalen en retourneren van bestellingen, biedt fonQ hier nu ook fysieke inspiratie voor haar klanten. ‘Een showroom waar klanten producten kunnen bekijken, is voor ons erg belangrijk. Met name sinds de uitbreiding in designproducten merken wij dat hier nog steeds vraag naar is. Een showroom moet in dat geval wel aansluiten bij onze emotional commerce strategie. Beleving creëren en inspiratie bieden staat daarom in onze vernieuwde showroom voorop’, licht Patrick Kerssemakers, CEO van fonQ, toe.


Bureaus

Media

Economisch