Witte Reus WC komt met 'totaalervaring'

24-05-2016 (17:56) - Marketing

Witte Reus WC (Henkel) maakt zich sinds eind maart op ludieke wijze kenbaar in diverse winkelcentra in grote steden door bezoekers van openbare toiletten een Schoon & Fris toilet ervaring aan te bieden. Voor deze actie heeft Witte Reus samengewerkt met Out of Home Masters. 

De openbare toiletten van Vendor Washrooms zijn voor deze activatie volledig omgetoverd en gewrapt in een Witte Reus WC beleving. Daarnaast worden de producten van Witte Reus gebruikt om de toiletten schoon te maken en loopt het personeel rond in Witte Reus kleding. Daarnaast worden er op twee drukke zaterdagen promotieteams ingezet bij acht vestigingen van Vendor om de consumenten bekend te maken met Witte Reus WC en te wijzen op de activatie. Hiermee heeft Witte Reus een effectieve en relevante activitatie midden in de doelgroep, waarbij de bezoekers ook productervaring wordt aangeboden.
 
totaalervaring 
 'Het doel van de actie is om op ludieke wijze brand awareness te creeeren voor de WC artikelen van Witte Reus. Daarbij wil Witte Reus dat de consument ervaring opdoet met hun producten. Tenslotte willen we zoveel mogelijk conversie generen met behulp van de kortingsvouchers die de consument bij de toeganspoortjes ontvangt,' zegt Yordi Hardenberg, Account Director van Out of Home Masters. 'Deze actie koppelt de juiste doelgroep aan het juiste moment. “Met de actie bieden we de bezoekers een totaalervaring. De bezoekers ervaren allereerst wat de producten van Witte Reus doen en ontvangen bovendien een voucher waarmee ze bij Albert Heijn 50% korting krijgen op de WC producten van Witte Reus.'
 
De actie loopt tot en met eind mei bij acht winkelcentra in Nederland; Zuidplein en Markthal Rotterdam, Magna Plaza in Amsterdam, de Klanderij in Enschede, Overvecht in Utrecht, de Molenpoort in Nijmegen en de Metropolestraat in Almere. 

Bureaus

Media

Economisch