32 AMMA-nominaties

15-04-2014 (16:14) - Media

De nominaties voor de 10 categorieën van de AMMA Awards 2014 zijn bekend. De AMMA (Annual Masters of Media Awards) uitreiking wordt dit jaar voor de 13de keer door MWG georganiseerd. Op dinsdag 28 mei 2014 ontvangen de winnaars hun AMMA tijdens een feestelijke uitreiking in het DeLaMar Theater met het thema ‘MEDIAHELDEN'.
 
Op basis van ingezonden cases zijn de nominaties in 8 categorieën door een specialistenjury per categorie bepaald. In de categorie Carl Lipp-prijs zijn de nominaties bepaald aan de hand van de resultaten van een door Intomart GfK uitgevoerde online enquête onder mediabureaus en adverteerders. De nominaties van de categorie Exploitant van het jaar kwam tot stand door een combinatie van een online enquête en een specialistenjury. De genomineerden voor het YIM Mediatalent van het jaar zijn door een speciale jury gekozen tijdens een workshop. De deelnemende mediatalenten moesten een ‘real life’ case voor Slimpasta uitwerken en presenteren.
 
Beste Mediastrategie
Desperados AM (Heineken): Starcom, Vice Media
Share a Coke with UM (Coca-Cola): UM, Duval Guillaume, Social Embassy, Weber Shandwick, Square Melon, Raúl&Rigel
Slurpen is OK Ole Ole (Coroos Conserven): SVBmedia, Brand Partnerships, Nickelodeon
 
Beste Interactieve Mediastrategie
Christmas Bites van Ziggo: ZenithOptimedia, Eigen Fabrikaat
Feuten (BNN): Spektor, Elastique
Vuurwerk Campagne 2013 (VeiligheidNL): TBWA/NEBOKO
 
Beste Media-innovatie
Automated Trading Radio: The Media Exchange, Blue Mango
Start The Conversation (Samsung): Starcom
TomTom en Cendris: Interbest
Video Reach Optimiser: MediaCom
 
Beste Creatieve Gebruik van een Medium
Goedverhaal (Samsung): Starcom, Leo Burnett
Hi Geslaagd (KPN): Red Urban, Mindshare
Multimediale DM Magazines (NS): Initiative, Management Scope, Yune, Van Wanten
Porsche Cayenne Kilometer: Interbest, Kinetic, MediaCom, Achtung!
Who's That Girl (Etcetera Social Club): Etcetera
 
Hans du Chatinier-prijs
A Brand POEM: Sanoma, DVJ Insights, University of Applied Sciences
Onderbewust Effectief: Ster, Neurensics
 
Carl Lipp-prijs
Marco Gijsen (Discovery Networks Benelux)
Mascha Colmans - de Graaf (Jean Mineur Mediavision)
Ronald Stout (Clear Channel Hillenaar)

YIM Mediatalent van het jaar
Janneke Kemper (Initiative)
Joris Garritsen (MediaCom)
Lianne van Dijk (Mindshare)
Lisanne van den Bos (Spring Creek, MAP)
 
Media-adverteerder van het jaar
Coca-Cola: UM
Samsung: Starcom
Ziggo: ZenithOptimedia
 
Exploitant van het jaar
Q-music
RTL Nederland
 
Mediabureau van het jaar
MediaCom
Mindshare
ZIGT
 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Marketing

Economisch