Bindinc. komt met 50-PlusTestpanel

06-02-2015 (07:45) - Media

Bindinc. start met het 50-PlusTestpanel. Met het panel biedt Bindinc. een platform voor en door 50-plussers: een community van mensen die producten testen en hun waardering geven. 
 
Merken kunnen een dialoog aangaan met hun doelgroep en insights verzamelen over hun producten, diensten of specifieke thema's.
 
Stephanie Verwijs, productmanager Bindinc. Kenniscentrum: ‘We merkten dat adverteerders zochten naar een onderbouwing van hun geclaimde positie in reclame-uitingen, bijvoorbeeld door reviews van hun product of dienst te verkrijgen. Juist omdat Bindinc. een hoog bereik onder 50-plussers heeft, past een portal waar 50-plussers samenkomen en waar adverteerders hun producten en diensten kunnen laten testen, erg goed bij onze organisatie.’
 
Bindinc. is een echte 50-plusuitgever met titels als Avrobode, KRO Magazine en de NCRV-gids. Met ons 50-plusbereikspakket bereikt men wekelijks 3 miljoen lezers. Dat zijn ruim 1,9 miljoen 50-plussers.
 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Marketing

Economisch