BrandDeli blijft records aantikken

02-12-2014 (07:46) - Media

De zenders van BrandDeli hebben de maand november afgesloten met een marktaandeel van 16,9% (20 t/m 49 jaar). Hiermee wordt opnieuw een groei gerealiseerd ten opzichte van vorig jaar. 
 
Ook op de jonge doelgroepen 20 t/m 34 jaar en 13 t/m 24 jaar werden met respectievelijk 21,5% en 26,4% hoge marktaandelen behaald. Op beide doelgroepen was BrandDeli de tweede partij in de markt.
 
Met een all day marktaandeel van 4,4% binnen de doelgroep vrouw 20-49 heeft TLC de beste novembermaand ooit gescoord. Het programma ‘Op De Ambulance Met...’ ging op de vrouwenzender in première met de hoogste score ooit voor een lokale productie, bijna 120.000 kijkers (6+). 
 
Discovery Channel behaalde de beste maand november ooit in prime time met een marktaandeel van 2,6%. Daarnaast bleek zaterdag 16 november een dag te zijn waarop meerdere records werden verbroken, waaronder die van het best scorende programma ooit.  
 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Marketing

Economisch