Clear Channel Hillenaar overall winnaar Buitenreclame Onderzoek

03-04-2015 (15:02) - Media

In de tweede editie van het Buitenreclame Onderzoek waarvoor fonk afgelopen maand het veldwerk liet verrichten, is Clear Channel Hillenaar voor het tweede achtereenvolgende jaar overall winnaar geworden. 
 
In fonk 152, die vandaag op de mat valt, worden de integrale uitslagen gepubliceerd, samen met interviews met onder anderen Jeroen Hillenaar (Clear Channel Hillenaar), Xavier Tilman (Ngage Media), Guy Grimmelt (Exterion Media), Jits van Lexmond (Publi-Air) en Jurjen van Vliet (OOHA Media). Maar er is ook aandacht voor de runners-up in het Buitenreclame Onderzoek 2015.
 
Wat naast de individuele resultaten opvalt, zijn de uitkomsten van de branchebrede vragen die ook in het onderzoek aan de orde kwamen: zo wordt er meer creatieve aandacht gevraagd van bureauzijde. De grotere aandacht die de ADCN momenteel belooft voor het Out of Home-segment, is veelbelovend. 
 
Ook blijkt uit de diverse interviews met de exploitanten dat digitalisering in Out of Home een razendsnelle vlucht neemt. In de loop van dit jaar zal de strijd tussen de exploitanten die zich hierin het best weten te weren, in hoog tempo toenemen. 

De complete uitslagen van het Buitenreclame Onderzoek 2015 zijn te vinden in fonk 152, die vandaag verschijnt.


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Marketing

Economisch