Clear Channel verstuurt interactieve en zonnige mailing

16-04-2014 (08:04) - Media

Ter introductie van het wereldwijde interactieve netwerk ‘Connect’ heeft Clear Channel Hillenaar haar belangrijkste relaties een gepersonaliseerde mailing per post gestuurd. 
 
Dit jaar wordt met de allereerste Koningsdag een zonnebril aangeboden van topmerken als Ray Ban, Jil Sander, Diesel, Salvatore Ferragamo, Valentino en Michael Kors. Ruim 1.700 relaties ontvangen deze keer een mailing met een interactieve tag met daarop een persoonlijke NFC chip en QR code. Door het tappen (NFC) of scannen (QR) van de interactieve tag met een smartphone komt elke relatie direct op zijn of haar persoonlijke pagina. 
 

Het gros ziet zijn of haar eigen foto verschijnen die vooraf is geüpload, ook is het mogelijk een foto vanuit de galerij te uploaden of ter plekke te maken. De brillen kan men vervolgens over het eigen gezicht ‘swipen’ om te bepalen welke bril het leukst staat. Bij het bestellen van de gekozen bril, verschijnen alle vooraf gekoppelde NAW gegevens automatisch in beeld en de relatie krijgt ter bevestiging een foto per mail met de door hem of haar gekozen bril.  


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Marketing

Economisch