Digital Content Marketing Congres

09-10-2014 (08:06) - Media

4 november organiseren Engagement Media en Beeckestijn Business School de tweede editie van het Digital Content Marketing Congres, dat dit keer geheel in het teken van business to business (B2B) contentmarketing staat. 
 
Op het landgoed Leusderend in Leusden spreken die dag (internationale) topmensen uit het vak over recente ontwikkelingen en trends. Digital contentmarketing, leadgeneratie en sales, daar draait het om.
Voor deze tweede editie is het congres weer door middel van ‘2 paden’ opgezet. Het eerste pad is het pad van luisteren. Een scala van topsprekers op het gebied van contentmarketing houdt gedurende de dag inspirerende lezingen en presentaties van cases in de plenaire zaal. De tweede manier van participeren is meedoen met Ronde Tafel Expert Sessies met specialisten uit het vak. Maar liefst 15 contentmarketing experts gaan met bezoekers in gesprek over tal van interessante onderwerpen diebepalend zijn voor contentmarketing beleid.
 
Alle sprekers zijn stuk voor stuk top keynotesprekers uit hun vakgebied. De sprekers zijn geselecteerd rondom drie belangrijke thema’s in Business-to-business contentmarketing, die de tijdgeest weerspiegelen. Strategie: autoriteiten belichten belangrijke strategische onderwerpen, leadgeneratie: hoe vang je prospects en doe je sales door middel van digital contentmarketing. Leer van de beste van de besten. 
 
Tot slot praktijk & cases: concrete zaken over ‘wat je moet doen’ en ook ‘hoe je contentmarketing doet’ met veel tips & tricks. Dit uit zich onder andere doordat elke spreker zal afsluiten met 4 praktijktips die je morgen kunt toepassen.
 
Het volledige programma, sprekersprofielen en meer informatie over het Digital Content Marketing Congres B2B Edition zijn te vinden op www.congres.digitalcontentmarketing.nl.
 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Marketing

Economisch