Media Nieuws

Discovery Travel&Living krijgt strakke make-over

Discovery Travel&Living krijgt strakke make-over 28-05-2009 -

Lifestyle-zender Discovery Travel & Living ondergaat een herpositionering. Met een vernieuwde zendervormgeving, nieuwe series en meer premieres in 2009 dan ooit tevoren, richt Discovery Travel & Living zich op de drukke, moderne vrouw tussen 20-49 jaar. Met ingang van morgen, roept hety themakanaal deze vrouwen op hun hart te volgen. Hierbij staan inspirerende verhalen van echte mensen met een uitzonderlijk leven centraal.

De lifestyle-zender zendt programma’s uit die aansluiten bij de aandachtsgebieden van de moderne vrouw: familie, werk, relaties, vriendschap, mode en vrije tijd. Van make-over programma’s en wedding planning tot opvoeding, interieur en koken, Discovery Travel & Living laat verhalen zien die vrouwen inspireren om hun dromen te verwezelijken.

De nieuwe zender look & feel bestaat uit een nieuw logo, nieuwe bumpers, idents en promos.
 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Reacties

Commentaar wordt gewaardeerd, mits u de reactieregels respecteert. Door te reageren, geeft u aan deze regels te hebben gelezen en er mee in te stemmen. De redactie van RW Online behoudt zich te allen tijde het recht voor reacties die niet aan de regels te voldoen, te wijzigen of te verwijderen. Uw e-mailadres wordt uitsluitend gevraagd om misbruik van de reactiemogelijkheden te voorkomen. Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond en wordt niet gebruikt voor marketingdoeleinden. We bewaren uw gegevens strikt vertrouwelijk.
 
Naam :
E-mail adres :
Reactie :
Gegevens onthouden?
Ja Nee
RSS feed van de Bureau Nieuws pagina

Bureau Nieuws

RSS feed van de Marketing Nieuws pagina

Marketing Nieuws

RSS feed van de Financieel Nieuws pagina

Financieel Nieuws