Exterion Media bedenkt KRO Kapel

28-10-2014 (07:35) - Media

Tot en met vrijdag staat er bij de ingang van station Amsterdam CS een KRO Kapel die bedacht is door Exterion Media en samen met KRO verder is ontwikkeld. 
 
Passanten kunnen in de kapel een kaarsje opsteken in het kader van Allerzielen. De KRO wil hiermee het belang van herdenken meer onder de aandacht brengen. Naast de kapel wordt de campagne landelijk ondersteund met ruim 2.200 posters in abri’s op straat en op NS-stations in heel Nederland.
 
De KRO Kapel maakt onderdeel uit van de campagne ‘Voor wie steek jij een kaarsje op?’, die jaarlijks wordt gevoerd rondom de televisie-uitzendingen van KRO’s Ode aan de Doden met presentator Anita Witzier. 
 
Naast de Kapel op NS-station Amsterdam CS, waarbij ook dagelijks twee promotie-medewerkers meer informatie over de Kapel aan reizigers geven, is een abri-campagne met Day & Night posters zichtbaar in heel Nederland. Er wordt ook de mogelijkheid geboden om digitaal een kaarsje te branden voor een dierbare, dit kan via kro.nl/odeaandedoden.

  


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Marketing

Economisch