Facebook lanceert Creative Accelerator

10-03-2015 (07:31) - Media

Een goed verhaal doorbreekt geografische, taalkundige, technologische en zelfs culturele grenzen. Dankzij de snelle groei van mobiele telefoons in snelgroeiende landen hebben merken meer mogelijkheden dan ooit tevoren om mensen te bereiken met hun verhalen.
 
Met dit als uitgangspunt heeft Facebook de ‘Creative Accelerator’ gelanceerd, een initiatief dat ontworpen is om merken te helpen bij het inzetten van de kracht van persoonlijke storytelling in snelgroeiende landen.
 
Via de Creative Accelerator werkt de Facebook Creative Shop met zeven klanten en hun bureaus in India, Indonesië, Zuid-Afrika, Kenia en Turkije om hun verhalen tot leven te brengen. Het doel van het programma is om met best practices voor snelgroeiende markten te komen door campagnes te ontwikkelen die speciaal ontwikkeld zijn voor mensen in die landen en de mobiele apparaten die zij gebruiken om Facebook te ervaren.
 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Marketing

Economisch