FD-site gaat bèta

23-09-2014 (07:54) - Media

Het FD heeft de bèta-versie van zijn compleet nieuwe website met de mogelijkheid nieuws en achtergrondverhalen te personaliseren gelanceerd.
 
‘De FD-redactie levert de hele dag nieuws op maat’, zegt FD-hoofdredacteur Jan Bonjer. ‘Abonnees kunnen door middel van trefwoorden hun eigen gepersonaliseerde nieuwspagina samenstellen. Met deze vernieuwingsslag wil het FD ook digitaal leidend zijn op het gebied van financieel economisch nieuws.’  

Het vernieuwde FD.nl biedt ruimte voor nieuwe online rubrieken, waaronder een dagelijks digitaal overzicht om 17:00 uur van de grote nieuwsontwikkelingen en opmerkelijke verhalen bij de internationale zakenmedia. Op hetzelfde moment verschijnt ook de digitale Bartjens. Deze FD-rubriek analyseert de resultaatontwikkeling van Nederlandse bedrijven. In de ochtend en rond het middaguur komt het FD met meer bijzondere digitale rubrieken. 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Marketing

Economisch