Gómez Y Maseland CDD Hearst

27-05-2015 (07:20) - Media

Rachel Gómez Y Maseland start de komende maand als Commercial Director Digital bij Hearst. In haar rol wordt ze verantwoordelijk voor alle digitale commerciële activiteiten van Hearst, waaronder Cosmopolitan, ELLE, ELLE Decoration, ELLE Eten, Harper’s BAZAAR, Women’s Health, Esquire, Men’s Health en Quote vallen. 
 
Gómez Y Maseland gaat zitting nemen in het management en rapporteert aan CEO Luc van Os.Ze heeft ruim 18 jaar ervaring in media. Voor Hearst was ze 5 jaar werkzaam bij Sanoma als Director Innovation Sales. Daarvoor heeft ze voor een aantal TV zenders gewerkt, was ze managing director van muziekzender The BOX en heeft ze muziekvideo on demandplatform XITE opgericht.
 
Luc van Os, directeur van Hearst Magazines Netherlands: ‘Met deze benoeming willen we naar de markt adresseren dat Digital voor Hearst ook in Nederland key is en een speerpunt in onze toekomstige ontwikkeling. We bereiken met Hearst Nederland inmiddels 5 miljoen unieke vrouwelijke bezoekers en aan de mannenzijde meer dan 1 miljoen unieke bezoekers per maand met onze verschillende domeinen. Daarmee zijn we de leidende partij qua selectief online bereik aan de bovenzijde van de markt. Rachel zal een belangrijke rol gaan vervullen om dit naar zowel onze klanten als de mediabureaus nadrukkelijker te adresseren.’
 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Marketing

Economisch