G+J Media en Wayne Parker Kent bundelen digitale portfolio’s

08-04-2015 (07:41) - Media

Vanaf 1 mei zal het saleshuis van Wayne Parker Kent de exploitatie van het digitale portfolio van G+J Media verzorgen. De twee mediabedrijven zetten daarmee een grote stap in het vergroten van digitale kennis en bereik. Met titels als Vogue, Glamour, JAN, National Geographic, (G+J Media) en Culy.nl, Famme.nl, Froot.nl en NSMBL.nl (Wayne Parker Kent), ontstaat een fors portfolio aan mediamerken in verschillende thema’s.
 
Eric Blok, CEO van G+J Media: ‘Op kwalitatief, creatief en commercieel gebied hebben wij een perfecte match met Wayne Parker Kent. We zien dit als het startpunt van een lange en vruchtbare samenwerking waarin we elkaar uitstekend kunnen aanvullen.’
 
Slaven Mandic CEO van Wayne Parker Kent: ‘Door de twee online portfolio’s te verenigen in één advertentie-propositie, ontstaat een powerhouse waar bereik en autoriteit samen komen. In thema’s zoals fashion, beauty en lifestyle hebben we nu de belangrijkste platformen van Nederland onder één paraplu verenigd.’
 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Marketing

Economisch