Grote digitale groei Interbest

07-10-2014 (07:45) - Media

Met de oplevering van het 100m² digitale scherm tussen Den Haag en Utrecht langs de A12, breidt Interbest haar digitale Randstad netwerk uit naar 7 locaties. 
 
Interbest is al in 2012 begonnen haar toplocaties te digitaliseren. Door een extreem hoge pixeldichtheid (P16) en het gebruik van SMD Led, hebben de schermen een ongekende scherpte en helderheid. Met lichtsensoren wordt iedere moment van de dag de helderheid (lees lichtsterkte) van de digitale schermen aangepast. Op korte termijn wordt het aantal digitale schermen uitgebreid naar 10. Daarmee is Interbest een van de weinige outdoor exploitanten die structureel en substantieel in digitalisering investeert.
 
Meindert van den Heuvel, directeur: ‘Digitale schermen bieden een waanzinnige flexibiliteit. In vorm, inhoud en timing. Adverteerders kunnen zelf 24/7 hun content via hun mobiel (of ieder ander scherm) in 3 klikken aanpassen. We hebben advertenties gehad die alleen boven de 20°C te zien waren, of alleen tussen 12-14u, online campagnes die live werden uitvergroot, koppelingen met Facebook en andere externe data. Kortom, het is een manier om slimmer en spraakmakender voor een groot publiek te adverteren.’    
 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Marketing

Economisch