GVB-trams door JCDecaux onder handen genomen

09-04-2015 (07:31) - Media

JCDecaux heeft de aanbesteding voor reclame-exploitatie op trams in Amsterdam gewonnen en gaat daarom voor zijn klanten voertuigen van GVB omtoveren tot reclame-iconen.
 
De overeenkomst tussen JCDecaux en GVB is tot stand gekomen na een openbare aanbesteding en gaat in per 1 mei. In eerste instantie gaat JCDecaux 10 trams exploiteren. De bestickering is een zogenoemde Total View, waarmee adverteerders over vrijwel de volledige tram zichtbaar zijn.
 

‘Met de concessie voor bestickering van GVB-trams versterkt JCDecaux zijn positie als dé buitenreclame-exploitant van Amsterdam’, zegt commercieel directeur Bart de Vries. ‘We zijn ontzettend blij met het vertrouwen dat GVB in ons uitspreekt, waardoor wij onze klanten een nieuw en dynamisch podium kunnen bieden, naast ons uitgebreide netwerk van Abri’s, Mupi’s, Billboards en Zuilen in Amsterdam.’ 


Bureaus

Marketing

Economisch