Hardenberg start Out Of Home Masters

12-05-2015 (07:28) - Media

Frank Hardenberg (voormalig managing director Exterion) is van start gegaan met Out Of Home Masters.
 
Out of Home Masters gaat verder dan adviseren, want begeleidt ook bij strategie, planning en inkoop. De kracht van een succesvolle campagne zit in het bereiken, betrekken en activeren van de consument. Via deen Smart Planning Tool brengt Out of Home Masters alle relevante aspecten geografisch in beeld voor een optimaal advies op maat. 
 

Hardenberg: ‘Na jaren aan de exploitanten kant actief te zijn geweest, miste ik vaak de relevantie in campagnes. Ik ben van mening dat er te weinig wordt gekeken naar alle aspecten die van invloed zijn om de gewenste doelstelling van de klant te realiseren. Met Out of Home Masters wil ik juist de relevantie naar voren brengen door het geven van een doordacht advies voor de inzet van de juiste middelen, de juiste plek en het juiste moment om het maximale rendement voor onze opdrachtgevers te realiseren.’ 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Marketing

Economisch