IFFR en Spotify mediapartners

29-12-2014 (07:38) - Media

International Film Festival Rotterdam (IFFR) en Spotify zijn een mediapartnerschap aangegaan en trakteren festivalbezoekers op de muzikale inspiratiebronnen van filmmakers uit binnen- en buitenland. Zo krijgen het IFFR-publiek en gebruikers van Spotify on- en offline toegang tot de muziek achter de films.
 
De afgelopen maanden heeft IFFR filmmakers uit de hele wereld gevraagd naar muziek die hen inspireerde voor een nieuwe film, uit een writer's block heeft gehaald of op een andere manier waardevol voor hen is. Ruim veertig unieke en inspirerende muzieklijsten staan op Spotify klaar om ontdekt te worden, en dit aantal blijft groeien.
 
Speciaal voor het festival heeft Spotify een IFFR-account aangemaakt: spoti.fi/IFFR. Hier kunnen Spotify-gebruikers kennis maken met IFFR en de aan het festival verbonden filmmakers. Via de IFFR-website en social media van beide partijen zullen de muzieklijsten worden uitgelicht.
 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Marketing

Economisch