Masterclass digitale denkweg

17-12-2014 (08:47) - Media

Doel van het intensieve tweedaagse programma: het enthousiasme en de kennis vergroten van
printredacteuren voor het multimediale denken en handelen.

Aan de hand van inspirerende presentaties, praktische opdrachten en cases uit de dagelijkse praktijk word je getraind in digitaal denken. Zo is er aandacht voor crowdfunding, inzet van social media, produceren van digitalecontent en succesvolle initiatieven.


De inschrijving voor de Masterclass Digitale Denkweg staat open voor tekst- en beeldredacteuren die werkzaam zijn voor een publiekstijdschrift, maar van wie een multimediale inzet wordt verwacht. Het is niet mogelijk om voor slechts één van de twee dagen in te schrijven. Aan deelname zijn geen kosten verbonden.

Belangstellenden kunnen het inschrijfformulier downloaden op http://www.bladenmaken.org.
De inschrijving sluit maandag 12 januari 2015. De selectie van de maximaal 20 deelnemers geschiedt door de COP. Eind januari 2015 ontvangen alle inschrijvers bericht of zij tot de gelukkige deelnemers behoren. In de COP zijn NVJ Academy, Groep Publiekstijdschriften en de Freelancers Associatie vertegenwoordigd.


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Marketing

Economisch