Mercurs klaar voor toekomst

15-08-2014 (07:45) - Media

De organisatie van de Mercurs gaat de uitreiking dit jaar helemaal anders aanpakken. Met de nieuwe naam MERCURS 2014 kiest de Groep Publiekstijdschriften voor een actuele profilering van het TijdschriftenGala. De inschrijving is vanaf nu geopend.
 
‘De professionals en organisaties in onze sector zijn op zoek naar een nieuwe toekomst en gaan samenwerkingsverbanden aan in vele vormen om samen die ontdekkingstocht te kunnen maken. Ze zoeken verbinding. Eén aspect bindt hen: zij zijn de (media)smaakmakers voor de Nederlandse consument’, laat de algemeen secretaris van het NUV, Harriët Schrier weten.
 
‘De gezamenlijke kracht van de branche willen we op woensdagavond 10 december benadrukken door met alle gasten/smaakmakers aan tafel te gaan, om samen te eten, te drinken, te netwerken en uiteraard ons mooie vak te vieren.’ Het thema is dan ook ‘SMAAKMAKERS AAN TAFEL!’.
 
De inschrijving voor de Mercurs 2014 is geopend. Er kan voor zeven categorieën worden ingeschreven: Tijdschrift, Artdirection, Hoofdredacteur, Innovatie, Marketingactie, Lancering en/of Tijdschriftreportage van het Jaar. 
 
Op www.mercurs.nl zijn de inschrijfformulieren te vinden. De deadline voor deelname is 26 september. De nominaties worden op 31 oktober bekendgemaakt.
 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Marketing

Economisch