Myjour serieuze concurrentie voor Blendle

04-08-2014 (07:48) - Media

Mag Blendle vrezen voor een geduchte concurrent in de markt van de losse verkoop van artikelen? Dat gaat er steeds meer op lijken nu concurrent Myjour.com een deal heeft gemaakt met De Telegraaf.
 
Sinds vrijdag zijn de artikelen uit De Telegraaf ook los verkrijgbaar via Myjour.com. Het online platform voor de verkoop van losse tijdschrift- en krantenartikelen breidt hiermee het aanbod verder uit. Artikelen uit Vrouw, Autovisie en Privé zullen snel volgen. 
 
Ook heeft Hearst Magazines onlangs artikelen uit al haar magazines zoals Quote, Elle, Cosmopolitan en Esquire toegevoegd. Weekbladpers Media publiceert artikelen van Psychologie Magazine in Myjour en laat de redactie van Runner's World speciale 'long reads' samenstellen voor de online lezer.
 
Dagelijks zijn er 8.500 lezers online te vinden op Myjour.com en zijn er 25.000 accounts aangemaakt in Myjour. Jan Verheul, bedenker van Myjour: ‘Het is heel prettig dat - naast auteurs en uitgeverijen - de lezers nu ook laten zien dat zij geloven in dit concept. Met de artikelen van De Telegraaf en straks ook Vrouw, Autovisie en Privé kunnen we een nog bredere markt bedienen. We hebben nog lang niet alles, maar we groeien het hardst. Naast de content van mediabedrijven bieden we ook een podium voor branded content. Zo publiceert Rivièra Maison ook artikelen in Myjour. Ook op dit gebied blijven wij ons verder ontwikkelen.’
 

 


Bureaus

Marketing

Economisch