Myjour start B2B-dienst

24-09-2014 (07:52) - Media

Digitale kiosk Myjour.com, het online platform voor het lezen van losse artikelen, start in samenwerking met TPO Magazine een wederverkoopdienst van artikelen voor de business-to-business markt. 
 
Uitgevers en auteurs bieden hun content aan in Myjour voor herpublicatie. Hiermee is het voor bedrijven, overheden en overige contentcurators eenvoudig om artikelen te kopen voor gebruik in eigen media. 
 

Jan Verheul, bedenker van Myjour: ‘We spreken inmiddels met zoveel uitgevers, auteurs en andere media-partners die nog steeds zoeken naar manieren om geld te verdienen met hun content. De B2C verkoop van losse artikel komt op gang, maar het zal lang duren voordat mensen aan deze manier van lezen gewend zijn. In de gesprekken die we voeren, zagen we ineens een enorme kans opdoemen: de artikelen die we in Myjour aan consumenten aanbieden, kunnen we natuurlijk ook voor wederverkoop en dus business-to-business aanbieden.’ 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Marketing

Economisch