Na Nederland krijgt ook Talpa USA facelift

21-07-2014 (07:46) - Media

Niet alleen in Nederland verandert er veel, ook in Los Angeles krijgt de Talpa-organisatie een facelift. Jay Bienstock is benoemd tot CEO van Talpa Media USA, de vestiging van het mediabedrijf van John de Mol in Amerika. 
 
Vrijdag werd al bekend dat ook in Nederland veel verandert in de organisatie van mediabedrijf Talpa. De vorming van Talpa Global (de internationale verkoopafdeling en de afdeling Talpa Connect samengevoegd, red.) markeert het vertrek van Igor Milder als managing director van Talpa Connect en de benoeming van Diana Buddingh en Kim Dingler, respectievelijk tot director global productions en director marketing and strategy.  
 
Bienstock is een veelgeprezen producent van entertainment-televisie in de VS. In 2000 stond hij aan de wieg van het programma ‘Survivor’ waarmee hij in zes seizoenen een Emmy Award won en daarnaast nog twee Emmy-nominaties ontving. 
 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Marketing

Economisch