Nieuwe look 7Days

03-11-2014 (07:44) - Media

Een prominentere plek voor beeld, meer nadruk op achtergrond en opinie, nog meer bijdragen van jongeren zelf én een nieuwe columnist. Vrijdag viel bij duizenden abonnees de vernieuwde 7Days op de mat.
 
‘Een van de belangrijkste pijlers van 7Days is om jongeren serieus te nemen en ze ruimte te geven om van zich te laten horen’, vertelt hoofdredacteur Lotte Stegeman. ‘Om die missie nog meer kracht bij te zetten, hebben we nu de nieuwe rubriek Podium, waarin we iedere week jongeren portretteren die iets bijzonders hebben gedaan of meegemaakt. Door de krant heen zag je hen altijd al terugkomen, het werd hoog tijd voor een vaste plek.’ 
 

Daarnaast bevat de vernieuwde 7Days nóg meer vaste bijdragen van jong talent dan voorheen. In de nieuwe maandelijkse kookrubriek gaat 7Days eten bij een jong kookwonder en in ‘Lezen voor je lijst’ tippen middelbare scholieren lijstboeken. Voorin de krant geeft een van de bloggers van www.sevendays.nl zijn of haar kijk op het nieuws. 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Marketing

Economisch