Nina Nomden CMO SBS

20-08-2014 (07:50) - Media

Gaat Nina Nomden SBS verder op de weg terug naar de kijkcijferhits brengen? De zendergroep heeft in ieder geval vertrouwen in Nomden en benoemt haar tot benoemd tot Chief Marketing Officer. 
 
In haar nieuwe functie gaat Nomden deel uitmaken van de directie van SBS en is zij verantwoordelijk voor de marketing en communicatie van de tv-zenders SBS6, Veronica en Net5 alsmede het digitale platform KIJK. Nina Nomden is nu nog actief als Director Communications voor SBS Broadcasting en start per direct met haar nieuwe functie bij SBS.
 
Hans Edin, CEO SBS: ‘Ik ben erg verheugd dat Nina Nomden de directie van SBS komt versterken. Met haar enthousiasme kunnen we onze doelstellingen op het gebied van marketing en communicatie de komende jaren realiseren.’
 

Nomden begon haar loopbaan in 1993 bij John de Mol Producties en is een allround marketing- en communicatiespecialist met 17 jaar leidinggevende ervaring, opgedaan in strategische functies bij verschillende bedrijven zowel binnen als buiten de media. Zo was Nomden eerder hoofd marketing & communicatie bij de AVRO en de Wereldomroep.  


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Marketing

Economisch