Persgroep Nederland start online televisie serie over retail

26-02-2015 (07:41) - Media

De Persgroep Nederland is in samenwerking met 7 Ditches van Ronnie Overgoor gestart met een online televisie serie voor ondernemers: ShopDoc. Met dit initiatief wil de Persgroep het MKB helpen een beeld te schetsen over de veranderende wereld van retail. 
 
De opkomst van eCommerce is voor retailers een grote kans, maar blijkt ook voor velen een grote uitdaging. Het vinden van de juiste balans komt terug in de diverse korte ‘documentaires’ over ShopDoc. Succesvolle ondernemers geven inspiratie en tips aan andere ondernemers. Willem-Albert Bol, Marketing Manager Advertising bij de Persgroep Nederland licht toe: ‘Het is evident dat eCommerce veel kansen biedt, maar het moet wel juist ingezet worden. Wij vinden het leuk om de dialoog met de ondernemers hierover aan te gaan.'
 
Overgoor: ‘Door ondernemers in hun dagelijkse omgeving te filmen, wordt een goed en realistisch beeld geschept van wat er bij retailers speelt. De Persgroep kan hiermee haar MKB klanten inspiratie bieden en ze advies geven over hun on- en offline strategie.'
 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Marketing

Economisch