Samenwerking TLC en Vrouwen.nl

03-10-2014 (07:37) - Media

TLC heeft in samenwerking met online platform Vrouwen.nl een uitgebreid onderzoek naar ‘obsessies’ uitgevoerd, onder 1.168 vrouwen binnen het TLC Panel in de leeftijd van 20 tot 49 jaar. 
 
Het onderzoek zoomt in op de omvang en invloed van verschillende obsessies in het dagelijks leven, zoals: obsessie voor shoppen, eten & gewicht, hergebruik van producten, maar ook obsessief gedrag rondom een persoon. 
 
Onderwerpen die een terugkerend thema zijn in de programmering van TLC en naadloos aansluiten bij de opvallende onderwerpen die Vrouwen.nl regelmatig behandelt. De vrouwenexperts delen vanaf nu de eerste resultaten van het onderzoek.
 

De samenwerking houdt in dat TLC en Vrouwen.nl gezamenlijke persberichten naar aanleiding van de onderzoeksresultaten versturen naar de relevante media en Vrouwen.nl een aantal artikelen over dit onderwerp publiceert op haar platform.  


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Marketing

Economisch