Start-up stort zich op tool voor digitale publicaties

05-12-2014 (07:43) - Media

Start-up Publ.sh brengt big data, predictive analytics en de kracht van digitale publicaties samen. De nieuwe organisatie biedt bedrijven de mogelijkheid om digitale publicaties met de nieuwe ‘doe-het-zelf’ tool door te meten en op basis van modellen en algoritmes voorspellende inzichten te genereren. 
 
Met deze manier van online folderverrijking, ook wel predictive publishing genoemd, biedt Publ.sh retailers de mogelijkheid om meer omzet uit online folders te halen door alleen relevante informatie per doelgroep aan te bieden.
 
Het bedrijf maakt van een online pdf een interactieve publicatie. Dit kan de gebruiker zelf doen door tal van unieke functies toe te voegen. En door gebruik te maken van big data, is het mogelijk om voorspellingen te doen over het koopgedrag van de lezer. Predictive analytics geven de retailers de handvatten om met de online folder te voldoen aan de wensen van de consument.
 

Met behulp van API’s is het mogelijk om data over leesgedrag, data vanuit de eigen webshop en andere open data te combineren waardoor er een nieuwe laag met data en ook nieuwe inzichten ontstaan. 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Marketing

Economisch