Topman Google doet boekje open

06-08-2014 (07:46) - Media

Een boek dat al het succes achter Google verklaart of een amusant marketingtrucje? De lezer mag het bepalen aan de hand van ‘Hoe Google Werkt’. 
 
Google-topman Eric Schmidt en Jonathan Rosenberg hebben het boek geschreven voor iedereen die succesvol wil zijn in een wereld die continu verandert. De bundel geeft volgens de auteurs advies over strategie, bedrijfscultuur, talent, besluitvorming, innovatie, communicatie en het omgaan met verdeeldheid. 
 
Schmidt en Rosenberg leggen in het boek uit hoe de machtsverhouding tussen consument en bedrijfsleven verschoof door drie grote veranderingen - internet, mobiel en cloud computing - die samenvielen en elkaar versterkten. De bedrijven die floreren creëren superieure producten en trekken een nieuw type veelzijdige werknemers aan, die de auteurs smart creatives noemen. 

Benieuwd? Nog enkele maanden geduld. ‘Hoe Google Werkt’ verschijnt aanstaande oktober.
 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Marketing

Economisch