Tracks&Trails in handen Weekbladpers Media

15-10-2014 (07:52) - Media

Weekbladpers Media neemt een meerderheidsbelang in Tracks&Trails, een multimediaal outdoor-platform, gericht op actieve sporters. Het platform informeert over activiteiten, bestemmingen, locaties en materialen die de beleving van de sportieve activiteit bevorderen. 
 
Het Tracks&Trails-platform bestaat per seizoen (zomer, winter) uit een serie tv-uitzendingen, een magazine, een website met gekoppelde social media met een royaal aanbod aan video content. 
 
De TV-afleveringen mogen rekenen op een gemiddeld bereik van 175.000 kijkers terwijl het magazine een verspreide oplage kent van 101.000 exemplaren naar een geïnteresseerde doelgroep. 
 

Tracks&Trails en Runner’s World gaan samen binnen Weekbladpers Media het domein Actief Leven vormen. Een 360 graden uitgeefplatform waarmee de markt voor actieve sporters cross mediaal wordt bediend. Adri Ulfman, initiatiefnemer van Tracks&Trails, en Wouter van der Meulen, uitgever Actief Leven, zullen het platform leiden. 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Marketing

Economisch