United en Booxmedia pakken samen content-markt aan

04-07-2014 (07:47) - Media

Booxmedia en United hebben hun krachten gebundeld en komen met een concept dat een verandering in de wereld van content-beleving teweeg moet brengen. 
 
Uit de samenwerking tussen de bedrijven (onderdeel van de Euro Media Groep (EMG)) is een white label VOD, IP en cloud-based tv-platform voortgekomen, gericht op Europese contentbeheerders, corporates en omroeporganisaties. Dankzij dit samenwerkingsverband kunnen United en de andere EMG-bedrijven deze nieuwe diensten in Europa op de markt brengen.

‘Consumenten vragen om nieuwe manieren waarop zij de content kunnen zien die zij willen, op een tijd die ze willen en op het device dat ze willen, zoals hun mobieltje, tablet of Smart TV’, zegt Jukka Sintonen, CEO van Booxmedia. ‘Booxmedia heeft een grensverleggende stabiele technologie ontwikkeld waarmee omroepen, hoe klein ook, content direct aan hun kijkers kunnen leveren. Onze nieuwe samenwerking met United en de andere EMG-bedrijven laat zien hoe je volledig in kunt spelen op de veranderende behoeftes van de kijker. Het maakt weer eens duidelijk hoe televisie zich met succes aan de cloud heeft aangepast.’ 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Marketing

Economisch