Uur U voor Harper’s Bazaar nadert

25-08-2014 (08:04) - Media

Terwijl Sanoma wankelt, introduceert Hearst Magazines dinsdag de eerste Nederlandse editie van Harper’s Bazaar. 
 
Matthijs van Nieuwkerk is erbij, net als Carice van Houten en Gaite Jansen. De lancering van het iconische modetijdschrift trekt een stoet BN’ers. Cécile Narinx, naar voorbeeld van Anna Wintour (Vogue), onze eigen meest invloedrijke modejournalist heeft haar huiswerk goed gedaan.
 
In aanloop naar de introductie zei Narinx (voorheen Elle): ‘Ik ben een beetje uitgeluld. Het gaat vaak meer over mij dan over het blad. Dat snap ik ook wel. Want het is nog onbekend wat ik ga maken.’ Dinsdag weten we wat Narinx met haar team bij Hearst heeft gemaakt. 
 
Het Amerikaanse modeblad Harper’s Bazaar wed in 1867 opgericht en verkoopt in de VS ongeveer 700.000 exemplaren per nummer. In Nederland heeft de eerste oplage 120.000 exemplaren.
 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Marketing

Economisch