Wisselingen in Talpa-top

18-07-2014 (09:53) - Media

Er is verandering op til in de organisatie van mediabedrijf Talpa. De vorming van Talpa Global markeert het vertrek van Igor Milder (foto) als Managing Director van Talpa Connect en de benoeming van Diana Buddingh en Kim Dingler, respectievelijk tot Director Global Productions en Director Marketing and Strategy.
 
Om overal ter wereld met een groeiend aantal partners en klanten zo goed mogelijk te kunnen samenwerken, worden de internationale verkoopafdeling en de afdeling Talpa Connect samengevoegd tot Talpa Global.
 
Bij de internationale uitrol is het van groot belang, dat behalve een TV-format ook de daaraan gekoppelde digitale extensies gelijktijdig succesvol worden geïmplementeerd. Zo wordt Talpa’s format ‘What do I Know’ (‘Weet Ik Veel’) aangeboden met een geïntegreerde live play-along applicatie, terwijl reality blockbuster ‘Utopia’ een online platform met zich meebrengt. Maar ook formats als ‘The Voice’ (inmiddels bijna 60 lokale versies) en ‘The Voice Kids’ (30 verschillende producties in het buitenland) hebben hun digitale extenties waar Talpa Global supervisie op houdt en ondersteuning aan verleent.
 
Igor Milder had zich in principe slechts voor een jaar aan Talpa verbonden. Hij is zeer bepalend geweest bij de implementatie van het connect-gedachtegoed binnen de Talpa-organisatie.
 
Onder leiding van Managing Director Maarten Meijs, bestaat het management team van Talpa Global verder uit financiële man André Adema, Kim Dingler en Diana Buddingh. Vanuit Talpa Global wordt het contact onderhouden met de productiebedrijven elders in de wereld: de eigen vestigingen in Los Angeles, Londen, Rome en Kopenhagen, de deelneming in Moskou en de joint-ventures met plaatselijke producenten in een groot aantal andere markten.
 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Marketing

Economisch