Zendermanager SBS9 blij met eerste maand

10-02-2015 (07:22) - Media

SBS9 heeft haar eerste maand erop zitten en behaalde daarin naar eigen zeggen mooie cijfers; gemiddeld 0,8% marktaandeel in de doelgroep 20-54 jaar in het tijdsslot 18.00 uur tot 00.00 uur. 
 
Primetime (20.30 uur tot 22.30 uur) was het marktaandeel in de genoemde doelgroep 1,2% met gemiddeld 82.000 kijkers van 6 jaar en ouder. De zender maakt in haar persbericht de vergelijking met zenders als Fox (49.000) en TLC (46.000).
 
Bastiaan van Dalen, zendermanager van SBS9: ‘Dit is een mooi begin voor SBS9. We overtreffen onze eigen verwachtingen met deze resultaten. SBS9 scoort bijzonder goed gezien de positie op de afstandsbediening. Bij KPN, Ziggo en UPC zien we dat onze nieuwkomer beter scoort dan de zenders op de positie ervoor of erna.’
 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Marketing

Economisch