AutoWeek en Veronica gaan vaste samenwerking aan

28-10-2016 (10:26) - Media

AutoWeek start vanaf vandaag met het wekelijkse tv-programma AutoWeek TV bij Veronica. AutoWeek TV is een compilatie van 30 minuten met de allerbeste autovideo’s gemaakt door de AutoWeek redactie en krijgt vanaf vandaag een vaste plek in de late night programmering op de vrijdagavond van Veronica.

 

Na de eerdere samenwerking dit jaar in de ‘April AutoMaand’ breiden AutoWeek en Veronica hun samenwerking verder uit.  Het aanbod AutoWeek autovideo’s krijgt hiermee een extra publiek bovenop de 2 miljoen maandelijkse unieke website bezoekers van AutoWeek.nl. De autoprogrammering op Veronica met Car Crash TV en Top Gear wordt door de samenwerking met AutoWeek extra verstevigd. De samenwerking past binnen de strategie van Sanoma | SBS om doelgroepen rond specifieke thema’s via verschillende touch points te bedienen.


behind the scenes van Extra Gear

Daarnaast start op vrijdag 4 november het drieëntwintigste seizoen van de BBC serie Top Gear bij Veronica. Naast de zes afleveringen van Top Gear is ook het speciale on demand programma Extra Gear, een afgeleide van Top Gear met uniek materiaal en achter-de-schermen content, vanaf die datum exclusief via AutoWeek.nl te zien. 


genieten
“Na de succesvolle samenwerking in de ‘April Automaand’ ben ik blij dat Veronica en Autoweek deze samenwerking structureel kunnen voortzetten. De kijker kan op vrijdagavond genieten van nieuwe afleveringen Top Gear, de Jupiler League en vanaf nu ook de allerbeste video’s van Autoweek’s online platform tijdens Autoweek TV”, aldus Bastiaan van Dalen, zendermanager Veronica.

 


Bureaus

Marketing

Economisch