Ebiquity maakt modelcontract voor mediabureaus

06-07-2017 (12:00) - Media

Om de transparantie aan de inkoopkant van de media te vergroten, heeft Ebiquity Netherlands een Modelcontract Mediabureau gepresenteerd aan adverteerders. 
 
Het modelcontract bevat afspraken tussen mediabureau en adverteerder over zaken als data & technologie, dienstverlening en audit rights. De modelovereenkomst werd gepresenteerd op een bijeenkomst van de Bond van Adverteerders (BVA) en is voor leden verkrijgbaar op de website van BVA.
 
Bart van der Gaag, Managing Partner Ebiquity Netherlands: ‘Het Modelcontract Mediabureau sluit aan bij de veranderende werkelijkheid en de digitale ecosystemen zoals die er nu zijn. Ook is er rekening gehouden met de General Data Protection Regulation (GDPR) die volgend jaar in de hele EU in werking treedt. Het Modelcontract is een uitstekend uitgangspunt voor het vastleggen van de samenwerking met je mediabureau en heeft als doel om wederzijds volledig transparante afspraken te kunnen maken.’ 
 

Bureaus

Marketing

Economisch