Hoe old school toch weer new school wordt

26-07-2016 (15:20) - Media

De laatste jaren zijn het digital, social en mobile wat de klok slaat. De digital creatives en digital bureaus melden zich zo’n beetje met de snelheid van het licht. In die rush lijken we wel eens te vergeten wat er aan de kant van de old school media speelt. Fonk Magazine pakt in editie 186 deze handschoen op. De digitale editie is nù beschikbaar voor onze abonnees.

 
In fonk 186 onder meer:
* Old school media succesvol met frisse multimediale mix. Van #ONE tot Max Magazine en van visual radio tot vloggers bij de NOS.
* Hoe houd je de krant rendabel? Van snackplatform tot diepgravende content.
* Maak kennis met de aanpak Contant. Programmablad MAX Magazine groeit tegen de stroom in.
* Hoe Colorscan  zich complementair aan de uitgeverij ontwikkelt: ‘Colorscan Creative Publishing komt eraan’.
En verder: 
* het media-diet van Hans Maltha (Burst): ‘Een algoritme kan de content curatie prima doen’. Plus: Wilfred Takken, Jelle Derckx, Susanne de Joode en Steven Spielberg en vele anderen.
 
luchtiger zaken
Natuurlijk kunnen we deze zomerse editie van fonk niet afsluiten zonder aandacht te schenken aan luchtiger zaken. Dus kijken we achter de schermen bij Robeco Summernights, een initiatief dat inmiddels 28 jaar staat als een huis. 
En hoewel we hopen dat het niet al te nat blijft deze zomer, presenteren we voor de dagen dat het wèl giet van de regen, Rotterdam Xpanded. Een prima initiatief to boost your art experience.
 
persoonlijk wachtwoord
De digitale editie van fonk 186 is nu beschikbaar voor onze abonnees. Zij loggen in met hun persoonlijk wachtwoord. Vrijdag 29 juli ligt de printuitgave bij de lezers op de mat. Ben je nog geen abonnee van Fonk Magazine? Maak dan nu gebruik van één van de extra aantrekkelijke zomeraanbiedingen in onze webshop. 


Fonk Magazine lees je nu al een half jaar lang voor een tientje. Grijp je kans hier!
 

Bureaus

Marketing

Economisch