Libelle lanceert Libelle TV

23-05-2016 (10:06) - Media

Libelle lanceert vandaag tijdens de Libelle Zomerweek haar eigen online tv-zender Libelle TV. Met het tijdschrift Libelle, het online platform Libelle Daily, het jaarlijkse evenement de Libelle Zomerweek en een eigen online tv-zender, is Libelle uitgegroeid tot een allround crossmediaal merk met een totaal bereik van 4.2 miljoen vrouwen. Libelle TV biedt eigen Libelle-formats met dagelijks content van een nieuwe generatie vloggers.
 
Hilmar Mulder, hoofdredacteur Libelle: 'Met Libelle TV komt ons blad nu echt tot leven. Per maand bezoeken 1,7 miljoen vrouwen tussen de 20 en de 65 jaar Libelle.nl. Voor de grootste groep, vrouwen van 45-54 jaar, was simpelweg niet zoveel interessante videocontent. Daar brengen wij met Libelle TV verandering in. Wij maken dagelijks nieuwe video’s en brengen zo hun leven op een inspirerende, warme en aansprekende manier herkenbaar in beeld.'
 
Nieuwe generatie vloggers 
Libelle TV introduceert een nieuwe generatie vloggers, voor vrouwen van alle leeftijden. Herkenbare en persoonlijke verhalen van echte mensen, uit het leven gegrepen. Persoonlijke tips en inspiratie van vloggers en experts. Het vertrouwde Libelle-gevoel komt tot leven in bewegend beeld. De Libelle-vloggers zijn specialist op verschillende terreinen, zoals reizen, sport, spiritualiteit, food, mode, beauty en tuinieren. Libelle gaat zelf ook vloggers opleiden en is daarom op zoek naar nieuw vlogtalent. Vandaag start de campagne waarin bekende vloggers Furtjuh en Mascha van Beautygloss hun moeders inzetten om ook te gaan vloggen en vragen ze aan hun fans om moeders, tantes of de buurvrouw op te geven als nieuwe Libelle-vlogger. 

Bureaus

Marketing

Economisch