Ook VICE NL krijgt influencer label

19-05-2016 (11:57) - Media

VICE lanceert het influencer-label Edition in Nederland. Edition ontwikkelt content in samenwerking met onder anderen muzikanten, artiesten, acteurs en social publishers. Na het Verenigd Koninkrijk is Nederland het tweede land waar het label wordt uitgerold.

 
muziek, entertainment, fashion en food
Edition wordt gesegmenteerd op basis van de thema’s van de eigen digitale kanalen van VICE, zoals muziek, entertainment, fashion en food. In Nederland heeft Edition inmiddels al verschillende projecten uitgevoerd, waaronder een samenwerking tussen Freddy Tratlehner en Oreo, Yara Michels en Lipton en een fashion campagne voor UGG.
 
logische stap
Peter Meere, General Manager Partnerships Benelux: ‘De lancering van Edition in Nederland is een logische stap voor VICE. We ontwikkelen al jaren spraakmakende branded entertainment met invloedrijke personen en al deze kennis en ervaring hebben we nu samengebracht in een gespecialiseerd label. We willen ons gaan onderscheiden op creatieve kwaliteit en de toegang die we hebben tot zowel lokale als internationale influencers. Ook gaan we investeren in analyse en meetbaarheid van impact bij campagnes om zo adverteerders nog beter te kunnen bedienen.’
 

Bureaus

Marketing

Economisch