Oude liefde roest niet

19-04-2017 (09:45) - Media

Old school reclame creatieven en new school digital wizzards; ze vinden elkaar in hun passie voor creativiteit. Een ADCN Lamp willen ze ook allemaal winnen, maar dat is lang niet iedereen gegund en misschien ook niet altijd relevant. Waar het ons als makers van deze uitgave vooral om te doen is geweest, is creatief talent in al zijn verschijningsvormen een podium bieden. 


Daarom presenteren we prominent een eigen selectie uit het ingezonden werk van de ADCN Awards 2017 zonder onderscheid te maken tussen genomineerd of winnend werk. Het enige criterium dat wij hebben gehanteerd, is of het werk ook op ons netvlies zal blijven staan als de tijd verstrijkt. We laten winnaars van toen en nu, juryleden van toen en nu, naast specialisten en generalisten van vandaag aan het woord. 

benijdenswaardig
We brengen bovendien (onder heel veel meer) een hommage aan Klaas Slooten. Het prototype van de stille krachten in het vak die wat ons betreft goud waard zijn. Lees daarom vooral ook de advertentie van een 100% professional, voor een 100% professional in het hart van Fonk Magazine. Een benijdenswaardige lap tekst, waarop je brein los gaat en waarvan je handen gaan jeuken.

liefhebbers
Maar ja, redacteuren zijn en blijven liefhebbers van het geschreven woord. Daarom eren wij in deze editie, naast veel vaardige beeldmakers, en met veel dank aan Frank Pels, het talent van de copywriter. 


Fonk Magazine lezen?
Wil je Fonk Magazine lezen, maar heb je nog geen abonnement? Kijk even in
onze webshop, want een digitaal abonnement heb je nu al voor maar 15 euro.


Bureaus

Marketing

Economisch