Out of Home: klaar voor de toekomst

05-04-2017 (10:00) - Media

Sinds vier jaar presenteert Fonk de uitslagen van het Out of Home Onderzoek. Vervloekt door de één en omarmd door de ander. Vandaag staat de out of home editie 2017 van Fonk Magazine live.


OOH onderzoek 2017

Dit jaar laten de OOH exploitanten zich in het OOH-onderzoek 2017 van hun beste kant zien. De onderzoeksresultaten vielen hoger uit dan de voorgaande jaren, terwijl de respons op de jaarlijkse enquete bovendien hoger dan gebruikelijk was. Goed nieuws dus voor de Out of Home Branche die klaar lijkt voor de toekomst. Je leest alles over de uitslagen van het onderzoek in deze OOH-editie van Fonk Magazine.


boegbeelden

Naast de onderzoeksresultaten in dit nummer ook interviews met mensen die een boegbeeld voor het vakgebied zijn. Het enthousiasme van Interbest’s Meindert van den Heuvel werkt voor insiders en voor bystanders aanstekelijk. 
Nog zo’n spokesman die je niet over het hoofd mag zien als je het over Out of Home hebt, is Frank Hardenberg. Dankzij de vele jaren die hij op verschillende posities bij exploitanten heeft doorgebracht (“OOH is het enige massamedium dat niet irriteert”), beschikt hij over een fenomenaal ‘historisch geheugen’. Deze kennis laat hij nu zijn werk doen bij Out of Home Masters


podium

En: we bekijken en bespreken in deze uitgave de beste actuele OOH-campagnes van dit moment. Plus: een podium voor zeven exploitanten aan het woord die uitstekend in het Out of Home-onderzoek presteerden. Wat is hun geheim, waarin blinken zij uit? Lees meer over de visie van OOH spelers Radjen van Wilsem (CS Digital), Pierluigi Jorritsma (Dutch Moving Media), Ernst Vos (blowUP media), Guy Grimmelt (Exterion Media), Kim van en Broek (OOHA Media), Martijn Stroband (Centercom), Bart Demeulenaere (Clear Channel) en vele anderen in Fonk Out of Home 2017.


lezen?

Wil je de digitale Fonk editie over Out of Home lezen of delen, maar heb je nog geen abonnement? Maak dan gebruik van het aanbod in onze webshop. Je leest de digitale editie van Fonk Magazine nu drie maanden voor maar 12,50 euro.

 

Bureaus

Marketing

Economisch